Makes me feel like I can't live without you
DATUM: 2013-04-13 | TID: 21:54:00 | KATEGORI: Dagbok

Idag var jag med Emppu. Det blev en standard lördagskväll med film och popcorn, mys! Hon åkte hem vid nio och nu sitter jag i min (nya!) säng och försöker lyssna på musik. Men tydligen så är det inte meningen att jag ska det för varken spotify eller youtube funkar? Ååh jag får damp, alla elektroniska prylar verkar vara emot mig. Hoppas alla har en bra lördagkväll, puss
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Varför tog du bort din ask? Om det var för kommentaren att jag tycker du är så smal så menade jag inte att det är fel, du är jöttefin bara undrade! :) vad har du för kamera och kan man filma med den?

DATUM: 2013-04-14 | TID: 10:55:35



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?