Home sweet home! ♡
DATUM: 2013-04-07 | TID: 08:15:39 | KATEGORI: Dagbok

 
Äntligen hemma! Jag kom hem för en liten stund sen. Så himla skönt att bara få slappna av i sin egen säng. Vi åkte hem med den nya Viking Line båten Grace. Den var mycket snyggare än dom andra båtarna men annars var det inte så mycket skillnad. Tax freen var också bättre. Jag fick en jättefin tröja från Peak Performance där ifrån.
 
När jag kom hem hade mina föräldrar överraskat mig med ny spegel till rummet och hyllorna hade sattits upp medan jag var borta. Nån frågade om jag kan göra en room tour video när allt är klart och ja kanske. Jag är inte så bra på att göra videor. Nu ska jag packa upp och ladda över alla bilder från kameran till datorn. Senare ska jag nog träffa en kompis. Puss! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?