Inspo tips
DATUM: 2013-04-04 | TID: 12:00:00 | KATEGORI: Frågor & svar

Fick en kommentar från nån som önskade att jag skulle tipsa på bra inspirationsbloggar, och visst kan jag det! Kan tipsa om andra bra ställen att få inspiration från också. ♡
 
Bloggar. Det finns många olika bloggar som jag inspireras av och tror jag har sagt vilka förr, men kan ta det igen. Palosfoto.blogg.se, louisehaanssons.blogg.se, tinkerbella.blogg.se, kenzas.se, nyheter24.se/modette/chloeschuterman, alinanystrom.blogg.se, hannabodelson.blogg.se. 
 
Weheartit. Oändligt många bilder att inspireras av!
 
Instagram. Här finns så sjukt många användare som lägger upp superfina bilder. Några bra användare är: roominterior, ikarlssons, herttaviljanen, inspomotivation, cathycouture, isabellaajj, josefines, paulinehanssons + jäättemånga till.
 
Bilden är min dock!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?