Lördag 13 april
DATUM: 2013-04-13 | TID: 12:24:15 | KATEGORI: Dagbok

tröja Mango, jeans Gina
 
God morgon! Eller morgon, jag har varit i full gång sedan nio imorse. Då hade jag körövning och därifrån åkte jag direkt till sånglektion. Jag kom precis hem och mamma och pappa åkte nyss iväg för att köpa min säng. Äntligen säger jag bara! Mitt rum är nästan klart, det fattas bara lite smågrejer och så ska jag sätta allt på plats. Senare ska jag kanske träffa en kompis. Vädret ute är så grått och trist!
 
Jag skulle ha bloggat lite till igår också, men det blev aldrig av för att min mobil är helt knas. Den har typ raderat alla mina bilder och när jag försöker ladda upp på instagram så funkar det inte? Den påstår att SD kortet är fullt men det finns jättemycket plats! Åhh irriterande! Hoppas den börjar funka snart igen. Kram




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?