Lördag 20 april
DATUM: 2013-04-20 | TID: 13:51:00 | KATEGORI: Dagbok

jacka från Stradivarius, tröja från Zara, jeans från Gina Tricot, Converse
 
Idag har jag på mig detta. Förlåt för att bilden är ganska suddig, men min proffsfotograf till lillebror var ganska otålig haha.. Solen skiner och jag premiäranvände min jeansjacka. Idag har jag varit på sång och fixat mitt rum. Pappa hängde upp spegeln, lite tavlor och sånt imorse, så nu är mitt rum faktiskt klart. Är jättenöjd! Får se om jag kan göra en room tour senare. 
 
Förresten så vill jag säga ett stoort grattis till en av mina närmaste vänner Alva som fyller 14 idag!  Hoppas du får en bra dag sötis. Längtar såå mycket till sommaren då vi ska på seglarläger i en vecka. Det kommer bli bästa veckan nånsin. Grattiiis!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?