Min måndag
DATUM: 2013-04-08 | TID: 17:35:00 | KATEGORI: Dagbok

Hej bloggisen! Måndag igen, första dagen efter lovet. Vi hade hemkunskap och nu ska ni få höra vad som hände. Vi tog ut muffinsen ur ugnen och la dom på ugnen. Men plattan var på och det visste inte vi haha! Jag stod där och pratade med nån och då sa en tjej att muffinsarna ryker. Hahah vi fick panik och skulle fort få bort plåten från spisen. Såklart ska jag bränna mig på plåten och när vi tar vantar och lyfter bort den (med en hand med vante var) så börjar den andra tjejens handske brinna! Muffinsen klarar sig dock, men hahaha paniken när vanten brann..! Det gick bra till slut iallafall men vanten blev bränd och min hand svider. Nu ska jag åka iväg till tennisen. Imorgon ska vi nog ta oss till farsta och köpa VS body mist. Kram

♥ SKRIVET AV Hanna

sv; jadå allt bra med mig, allt bra med dig med?

DATUM: 2013-04-09 | TID: 18:33:28
BLOGG/HEMSIDA: http://www.sofaiiil.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?