Svar på tal
DATUM: 2013-04-14 | TID: 20:47:33 | KATEGORI: Frågor & svar

Varför tog du bort din ask? Om det var för kommentaren att jag tycker du är smal så menade jag inte att det är fel, du är jöttefin bara undrade! :) vad har du för kamera och kan man filma med den?
 
Jag fick denna kommentar tidigare och tänkte att jag kan svara på den. Angående min ask så tog jag bort den för att jag inte gillade just det att vem som helst kan skriva vad som helst till mig utan att jag får veta ip adress eller nåt sånt. Det var inte på grund av den frågan som jag raderade ask. :)
 
Jag har en Olympus PEN Lite E-PL3 och ja, man kan filma med den.
  

♥ SKRIVET AV Lovely

Kan inte du göra en room tour?♡

DATUM: 2013-04-15 | TID: 20:05:29



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?