Veckan
DATUM: 2013-04-25 | TID: 21:02:00 | KATEGORI: Dagbok

Heej! Jag har haft en superbra vecka, men har inte riktigt haft tid med bloggen. Nu ska jag iallafall börja uppdatera som vanligt igen. Tänkte berätta vad som hänt under tiden då jag inte bloggat och lägga upp massor med bilder!
 
Första dagen var ett ganska stort gäng hemma hos mig och vi åt hamburgare och såg på skräckfilm. Det var kul men kanske lite stelt i början. På tisdagen var vi i stan och shoppade och åt middag på en kinarestaurang. Jättegott var det och före det var vi i livrustkammaren och i Gamla stan med skolan. Onsdagen var nog min favoritdag: cybertown! Har alltid velat köra det och sjuukt vad kul det var. Det måste vi göra om haha! Före var vi på naturhistoriska museet med skolan, men det var mindre kul... Idag var sista dagen då dom var här. Vi gick till Subway och köpte med oss mat. Sedan gick vi till parken och satte oss vid vattnet för att äta. Såå härligt väder, nu är det vår på riktigt!
 
Jag kom hem för en liten stund sen efter att ha vinkat av alla på terminalen. Det var lite sorgligt lämna dom men det var iallafall en rolig vecka vi hade. Jag är heeelt slut, skulle kunna somna här och nu. Ikväll ska jag bara pusta ut och soovaa. Imorgon är det fredag!
 

♥ SKRIVET AV Ellinoora

Sulla on tosi ihana blogi. !!

DATUM: 2013-04-25 | TID: 21:14:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?