8 sanningar
DATUM: 2013-08-13 | TID: 22:55:01 | KATEGORI:

Jag kommer alltid på en massa bekännelser men när jag ska skriva dom så kommer jag inte på nåt haha
 
Jag tänker för mycket på småsaker, analyserar allt om och om igen tills det blir stort
 
Jag önskar alltid när klockan är 11:11
 
Ni kommer hata mig men jag börjar faktiskt längta lite till hösten! Tänk skinnjacka, halsdukar, röda löv...
 
Jag sjunger heeeeela tiden! Fråga mina vänner och familj hahaha
 
Jag äter godis väldigt sällan och har alltid gjort det
 
Jag planerar under hela året vad jag ska önska mig i julklapp men sen när det är jul kommer jag inte på någonting alls haha
 
Jag skriver "haha" hela tiden på bloggen, det känns så seriöst annars hahah
 
bild från tidigare i somras 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?