Countdown
DATUM: 2013-08-19 | TID: 13:55:00 | KATEGORI:

10 saker du vill göra innan du dör: Bli förälskad, gifta mig, resa jorden runt, vara helt nöjd med mig själv och mitt liv, få barn, göra skillnad, ha ett jobb jag gillar, plugga utomlands, dyka med tuber, ha en garderob jag är nöjd med
 
9 saker om dig själv: Jag älskar att sjunga, spela tennis och fota, jag gillar mörkblått och har mycket kläder i den färgen, min favoritårstid är sommar, jag kollar min mobil hela tiden, jag är vänsterhänt, jag vattnar typ aldrig blommorna i mitt rum så det är ganska konstigt att dom fortfarande lever, jag älskar Ben & Jerry's glass, bästa!
 
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: Få mig att skratta, parata med mig, ge komplimanger, vara omtänksam, vara pålitlig, bry sig, vara sig själv och vara romantisk
 
7 saker du ofta grubblar på: Framtiden, vänner, saker som hänt, livet, skolan, saker jag vill ha, orättvisor
 
6 kändisar du tycker är snygga: Kenza, Niall Horan, Channing Tatum, Zac Effron, Cancice Swanepoel och Harry Styles
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Förlora någon jag älskar, mörda någon, dö ensam, färga håret grönt, vara i krig
 
 
4 du köpt den senaste månaden: En tröja och mat, nothing more. Sparar pengar just nu hehe
 
3 sätt att få dig le/skratta: Säga nåt roligt, säga nåt snällt, göra nåt roligt/snällt
 
2 gamla favoritlåtar: Love the way you lie part 2 - Rihanna & Eminem och Hall of fame - will.i.am & The Script
 
1 sak folk inte visste om dig: Jag har typ inga örsnibbar haha




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?