Mina nagellack
DATUM: 2013-08-28 | TID: 19:35:00 | KATEGORI: Frågor o svar

Visa dina favorit-nagellack och vilken pensel du använder till detaljer om du har någon
 
Jag fick denna kommentar igår så tänkte att jag skulle fixa det! Förr så målade jag jämnt naglarna i olika färger och mönster men under sommaren har jag inte haft ork till att sitta och pilla med naglarna. Tycker det är så fint med lite speciella naglar! Om ni vill se några av mina designer kan ni kolla @welovenails på instagram, dock har jag inte uppdaterat där på länge. 
 
alla mina nagellack
 
 Fresh Melon från Mavala, Mintgrön från Kicks, Acapulco från Mavala, Cute as a button från Essie
 
Här är mina favoritnagellack. Den orangea och röda är perfekta till hösten tycker jag. Mavala är mitt favoritmärke på nagellack. De har fina och bra lack som inte kostar mycket, ofta cirka 50 kronor. 
 
Silver (smal pensel) från Broadway Nails, svart och vit Art Liner (smal pensel) från Depend, smal pensel från IsaDora
 
Dessa nagellack använder jag till detaljer. Nagellacken har smal pensel som på andra bilden och är perfekta när man vill måla mindre detaljer. Går att köpa på Åhléns tror jag. Penseln använder jag när jag vill måla smalt med andra färger än svart, vit eller silver. Ofta orkar jag inte ta den så då målar jag bara med kanten på den vanliga nagellackspenseln och det funkar lika bra tycker jag, även om det är lite pilligt.
 
Gold Sparkles från IsaDora, Mimosa från Chanel, Fresh Melon från Mavala, Acapulco från Mavala, brunaktigt nagellack från H&M
 
Och till sist lite fina färger inför hösten. Dom här höstiga färgerna är jättefina tycker jag. Hoppas ni gillade det här inlägget! Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?