Önskeinlägg? ♥
DATUM: 2013-08-23 | TID: 17:58:45 | KATEGORI: Foto

 
Fredaaag! Så skönt att första skolveckan är avslutad. Som sagt spelade vi minigolf idag och fick sluta redan vid ett. Det var jättekul, även om jag inte är speciellt bra haha. I helgen ska jag på kräftskiva med familjen och sedan sova över i vår kolonistuga. Nu blir det middag, puss!
 
Förresten, har ni några önskeinlägg som ni vill att jag ska göra? Kommentera!! 

♥ SKRIVET AV Anonym

Varför är det skönt att första veckan är över? Det blir ju jobbigare nu ;)

DATUM: 2013-08-23 | TID: 19:25:53
♥ SKRIVET AV Anonym

visa dina favorit-nagellack och vilken pensel du använder till detaljer om du har någon

Svar: Tack för tipset! Det ska jag fixa :)
Ellinors foto

DATUM: 2013-08-27 | TID: 18:19:20



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?