Ugg Australia
DATUM: 2013-08-14 | TID: 19:27:38 | KATEGORI:

Ugg's
 
 
Jag älskar verkligen Uggs. Dom är så mysiga och varma och perfekta på vintern. Jag har ett par höga ljusbruna med tre knappar som tyvärr börjar bli ganska fula, så har funderat på att börja spara ihop till ett par nya. Är riktigt sugen på de mörkbruna med en knapp, men alla är så fina. Vad tycker ni om Uggs? Vilka är finast?

♥ SKRIVET AV kiana

snubblade in på din blogg här och märkte en otrevlig sak... du verkar super bortskämd, du har typ alla märkes saker. undrar bara varför du ska ha så mycket som alla andra i hela sverige har som t.ex. longchamp, hunters m.m. tycker bara det är så fult när nån inte kan ha sin egna stil utan måste ha nåt som alla har bara för att det är nåt märke och just för att alla har det. varför inte bara köpa saker som du själv gillar? förlåt men ganska patetiskt

Svar: Hej, för det första så vet jag vem som kommenterade. Du vet väl att ip-adresser kan spåras och att de alltid sparas? :) Sen måste jag säga att jag själv tycker att både uggs och longchamp är jättesnyggt. Du tror väl inte att jag skulle lägga pengar på kläder om jag inte gillade dom? Hoppas du tänker på det nästa gång du kommenterar, kram :)
Ellinors foto

DATUM: 2013-08-23 | TID: 14:45:04



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?