2013
DATUM: 2013-12-20 | TID: 18:11:32 | KATEGORI: Dagbok

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja! En massa, bl.a praoade på sjukhus ("jobbade") som jag aldrig gjort förr, reste helt ensam och lite andra sakeer heh.
 
Hur har ditt 2013 varit? Både bra och dåligt. Har haft perioder då jag har varit ledsen men också stunder när livet har lekt. Det har hänt väldigt mycket roliga saker, och mitt år har varit bra även om det varit många ups and downs.
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ingen aning, hoppas det! Sommaren kommer nog bli bra iallfall, hoppas jag.
 
Blev du kär i år? Ja

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Haha jag suger på datum! 

Vad är din största framgång 2013? Jag har verkligen tagit tag i skolan och fått betyg som jag är nöjd med, vet inte riktigt om jag har nån annan "stor framgång" haha.

Vad spenderade du mest pengar på? Fika och mat skulle jag tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Pompeii och Wake me up. Får flashbacks från sommaren bara jag hör den sistnämnda! 

Vem har du umgåts med mest? Var med Emilia väldigt mycket på sommaren och kom verkligen nära henne då vi var mycket under hela året. Så det är nog henne som jag varit allra mest med. 

Bästa minnet från 2013? Seglarlägret skulle jag nog säga! Träffade så sjukt underbara människor, var där med bästa Alva, hade kul, seglade, njöt av sommaren och hade helt enkelt en oförglömlig vecka. ♥ Sedan var jag i Andorra och Barcelona, vilket nog var en av de bästa resor jag gjort. Och alla roliga stunder med mina fina vänner!
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Nej

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Hmm, att bli kär på riktigt och ha ett förhållande skulle inte sitta fel haha!

Vad önskar du att du gjort mer? Vågat säga till om hur jag känner till folk.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Njut av livet och ta vara på tiden, speciellt sommaren. Var spontan och hitta på saker, skapa minnen! Om det är nåt jag har lärt mig så är det att inget varar förevigt.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?