Hiss eller diss
DATUM: 2013-12-04 | TID: 21:31:06 | KATEGORI: Dagbok

Uggs, världens mysigaste. Speciellt färglada är fint!
 
Snart jul! Så mysigt!
 
Julmust. Måste vara det godaste som finns haha
 
Att mysa hemma i pyamas och se på film utan att ha bråttom någonstans. Skulle inte tacka nej till det imorgon!
 
När plugg lönar sig. Blir så glad när nåt man läst till, typ ett prov, går bra.
 
Att skratta och sjukt tråkiga saker som bara jag och mina vänner kan skratta åt haha..!
Att allt blivit så mainstream. Abercrombie, Hollister, VS osv. Visst är det fint och jag vet att jag själv har det, men på nåt sätt tröttnar man lite när alla har samma. Om ni förstår?
 
Gråa slitna jeans
 
 Fake saker där det står märkets namn men det är fake. Det tycker jag bara är dålig stil mot märket. Att tjäna pengar på någon annans namn? Inspireras är okej men inte kopiera namnet och allt!
 
Att alla fina nyårsklänningar ska vara så utplockade.
 
Att det inte kommit någon snö!
 
Att jag har så mycket plugg just nu.
 
Jag blir så lätt förkyld nu på vintern, är det just nu. Jobbigt!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?