Julbak
DATUM: 2013-12-22 | TID: 14:56:24 | KATEGORI: Mat o godsaker

 
Hej bloggisen! Igår på kvällen var min gudmor här och vi julbakade och gjorde marsipanfigurer. Sedan gjorde vi även hemmagjorda mozartkulor. Marsipan med nougat innuti och sedan rullade vi dem i choklad. Supergott! Idag har jag ägnat min morgon till att göra en årsresume till bloggen. Jag gjorde månad för månad fram till december, som jag kommer göra när den här månaden är slut. Det tog fyra timmar, men det var faktiskt kul att gå igenom alla bilder jag har tagit i år och kom ihåg saker jag redan hade glömt. Inlägget kommer upp i slutet av året!
 
Och vet ni vad? Idag har vi bokat en resa till Andorra och Barcelona! På sportlovet ska vi åka skidor i Andorra precis som förra året och sedan är vi tre dagar i Barcelona. Längtaaaar!! Snart ska vi gå och köpa julgran, puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?