Funderingar
DATUM: 2013-02-11 | TID: 21:26:13 | KATEGORI: Dagbok

Jag har börjat fundera lite på mitt bloggnamn, Ellinors foto. För det här är ju ingen fotoblogg utan mer en vardagsblogg där jag bland annat delar med mig av mina bilder. Vad tycker ni?
 
Jag vill börja spela tennis fler gånger i veckan. Jag har alltid gillat att träna och nu när jag börjat köra bara en gång så känner jag mig rastlös. Min vighet och styrka har blivit sämre känner jag. Sen är det ju det där att jag vill hinna med läxor och vänner också, för jag har en massa andra fritidsaktiviteter...
 
På torsdag är det Alla hjärtans dag. Önskar ju lite att man hade nån att fira med, menmen. Jag tror inte att jag är ensam om detta haha..
 
Lite av vad som snurrar i mitt huvud just nu. Medalj till alla som orkade läsa.

♥ SKRIVET AV ByMelli

Oj, ibland tänker nog alla alldeles för mycket, tror jag!

DATUM: 2013-02-11 | TID: 22:17:10
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/bymelli
♥ SKRIVET AV Alva

Sv; Pay and jump i helgen, sjäv? :D

DATUM: 2013-02-12 | TID: 15:50:15
BLOGG/HEMSIDA: http://alvac.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?