Q/A
DATUM: 2013-02-13 | TID: 17:38:30 | KATEGORI: Frågor & svar

 
finns det någon du inspireras av och nån du ser upp till? kan vara vars som helst, typ någon kändis, någon i din klass eller skola eller var som helst? :)
 
Jag inspireras jättemycket av olika bloggar, instagram, weheartit eller nästan vad som helst. Tinkerbella är någon som jag inspireras av extra mycket. Hennes stil, blogg och bilder är så himla fina! Jag ser inte upp till någon speciell, men folk som står för sig själva och faktiskt gör skillnad är sjukt coola och starka.
 
Har du gjort designen själv? 
 
Själva temat är ett av blogg.se's grundteman, men jag har gjort allt annat själv. Headern och allt är helt by me. Jag är väldigt stolt över mig själv haha, för när jag skaffade bloggen fattade jag zero av alla koder. Men google är min bästa vän så jag googlar på allt jag inte kan. 
 
Gör du bloglovinbyten?
 
Många har frågat detta och nej, jag har inte bloglovin. Borde jag kanske skaffa det?

♥ SKRIVET AV Linn Svensson

söt du är! :D
sv; allt är bra med mig :D hur är det med dig? :) vad händer imorgon? kram

DATUM: 2013-02-13 | TID: 19:56:17
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/liinnrs
♥ SKRIVET AV Louise

Sv: Tack, desamma :)Kram

DATUM: 2013-02-13 | TID: 20:31:13
BLOGG/HEMSIDA: http://LouiseHabberstad.blogg.se
♥ SKRIVET AV Anonym

hur mycket läsare har du per dag?

DATUM: 2013-02-14 | TID: 15:52:19



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?