Q/A
DATUM: 2013-02-04 | TID: 11:00:00 | KATEGORI: Frågor & svar

Jag har fått en del frågor så jag tänkte att jag kan svara på dem i ett inlägg!
 
Gud så fin kalender! Vart betsällde du/gjorde du den? ^^
 
Tack! Min kalender har jag gjort på sidan smartphoto.se. Man bara drar de bilder man vill ha till sidorna och beställer. Rekommenderar verkligen den sidan!
 
Vilka fina converse! Vet du var de köpte de? :)

Nej tyvärr, men man kan köpa converse i vanliga skoaffärer och sen på nätet så finns det säkert. 
 
Du bloggar för lite!!
 
Detta är ingen fråga men tänkte att jag kan svara på det här ändå. Jag försöker verkligen att blogga så mycket jag kan, åtminstone 1-2 inlägg per dag. Hellre gör jag två snygga och intressanta inlägg än fem korta med nån mobilbild. Jag personligen tycker i alla fall att en sådan blogg är roligare att läsa. Jag är ledsen om du tycker att jag bloggar för lite, men jag gör mitt bästa och hoppas att det räcker. :)
 
Var har du köpt dina uggs? :)
 
Dom är från London från en UGG butik.
 
 
Fortsätt kommentera och ställ frågor om ni undrar nåt! Jag svarar på dem på både bloggar och kanske i ett sånt här inlägg. 

♥ SKRIVET AV Alva

SV; Hoppkurs i helgen! Själv? :)

DATUM: 2013-02-04 | TID: 12:22:27
BLOGG/HEMSIDA: http://alvac.webblogg.se
♥ SKRIVET AV Cajjo

Jättefin blogg! :)

Har du gjort designen själv?
Btw, gör du bloglovinbyten?
Ha d, kram!

DATUM: 2013-02-04 | TID: 16:31:13
BLOGG/HEMSIDA: http://cajjohjartamadde.blogg.se/
♥ SKRIVET AV ladies.webblogg.se

Ja, absolut! Har du haft en bra måndag då? :)

DATUM: 2013-02-04 | TID: 19:30:23
BLOGG/HEMSIDA: http://ladies.webblogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?