Tack!
DATUM: 2013-02-03 | TID: 14:35:13 | KATEGORI: Dagbok

 
När jag loggade in på bloggen nyss så fick jag en liten chock. Över 70 unika och tio nya kommentarer! Ett stooort tack till Ebba, jag vann nämligen dagens blogg hos henne. Hoppas ni nya läsare stannar! 
 
Dagen började med att jag sjöng på en konsert. Det gick bra och efter det har jag varit hemma, packat det sista och fotat lite. Jag är inte säker på ifall jag kommer kunna ta med kameran, min väska är helt proppfull och det får inte plats med nåt mer i den... och jag har bara packat nödvändiga saker haha! Jag har även tidinställt ett inlägg per dag åt er så att bloggen inte ligger helt död när jag är borta. Ha det bäst finisar!
 

♥ SKRIVET AV angelica

roligt med kommentarer! :D

Sv: jadå allt är bra med mig! :)

DATUM: 2013-02-03 | TID: 14:51:02
BLOGG/HEMSIDA: http://angelicabengtsson.blogg.se
♥ SKRIVET AV Lovisa

söt bild, kram :D

DATUM: 2013-02-03 | TID: 15:00:07
BLOGG/HEMSIDA: http://wangs.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?