2012
DATUM: 2013-01-14 | TID: 16:38:00 | KATEGORI: Dagbok

Lite bilder från året som gått 
 
Hej! Jag vet att 2013 redan börjat för två veckor sedan men kände ändå för att göra det här inlägget. 2012 var ett ganska bra år. Det började med att jag var i Sälen med min familj och åkte skidor. Jag började fota lite smått och intresset växte. Det blev sommarlov och jag hade sleepover födelsedagsfest för tjejerna. Jag fyllde år och fick min kamera. Var mycket i Finland och åkte även till Grekland. Jag var på seglarläger med Alva. Det blev höst och jag var i London, fotade massor och firade jul med familjen. Sen lärde jag även känna Emilia som fort blivit en av mina närmsta vänner. 
 
Har massor med planer inför 2013 och längtar till sjukt mycket till sommarlovet. Jag ska se till att det blir ett grymt år! 

♥ SKRIVET AV <3

Älskar din blogg! <3

DATUM: 2013-01-14 | TID: 18:47:26
♥ SKRIVET AV Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Har du haft en bra måndag? Kram :D

DATUM: 2013-01-14 | TID: 18:56:31
BLOGG/HEMSIDA: http://elsalouise.blogg.se
♥ SKRIVET AV A N N N A I Z (Annis)

SV; Tusen tack snälla du! :)

DATUM: 2013-01-14 | TID: 20:51:32
BLOGG/HEMSIDA: http://annnaiz.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?