After a hurricane comes a rainbow
DATUM: 2013-01-22 | TID: 15:40:00 | KATEGORI: Dagbok

Hej alla fina! Har varit på en kontroll för en grej idag och det gick bra. Det känns så skönt att inte behöva bry sig om det längre. Var nervös före men som sagt är det över. Förlåt för ett rörigt inlägg, men kände att jag behövde skriva det. Jag vill inte måla upp någon bild av ett helt problemfritt liv här i bloggen, för ett sånt liv har ingen. Ingen är felfri även om folk ibland vill ge en bild av att deras liv är perfekta på till exempel bloggar eller facebook. Om ni förstår vad jag menar? Kram 
 
 

♥ SKRIVET AV jennifer

sv: absolut!
nej, jag har varit hemma o haft feber haha :/
vad har du gjort idag då? :)
kramis

DATUM: 2013-01-22 | TID: 17:40:36
BLOGG/HEMSIDA: http://jenniferlundh.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?