Resa bort
DATUM: 2013-01-15 | TID: 18:21:20 | KATEGORI: Dagbok

Härlig bild från i somras 
 
Idag har det verkligen varit snöstorm. Det har snöat oavbrutet sen jag vaknade imorse! Helt sjukt. De flesta åker från kalla Sverige till värmen men jag kommer göra tvärtom, för om lite över en månad så åker jag härifrån till ännu kallare bergen i Andorra. Längtar ändå!
 
På tal om att resa bort. Om 19 dagar så kommer jag åka till Finland med min klass! Jag kommer att bo hos en tjej i Finland som utbytesstudent och gå i skolan med henne, sova i hennes hus osv i en vecka. Sjuukt vad kul det kommer bli! Sen senare i vår så kommer alla eleverna därifrån hit till Sverige och bor hos oss. För dom som undrar så kan jag finska. Längtaar!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?