Green
DATUM: 2013-07-07 | TID: 21:23:00 | KATEGORI: Foto

några bilder jag tog för ett tag sedan 
 
Hej finisar! Min dag har spenderats på Wasalandia, en nöjespark här i Finland. Det har varit riktigt sommarväder, skönt! I år har jag nog slagit ett personligt rekord på att besöka nöjesparker. Har varit i fem olika hitills: Gröna Lund, Liseberg, Linnanmäki, Serena (om det räknas) och nu Wasalandia och fler blir det nog. Älskar verkligen nöjesparker haha, speciellt spökhusen! Puss på er!
 
(Och jag vill bara säga att jag vet att min design inte är på topp just nu, men jag var så trött på den förra så jag bytte till denna halvfärdiga designen som jag fixat med ett tag nu. Har ingen header för tillfället men ska fixa det så fort jag har bra bilder.)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?