Seglarläger
DATUM: 2013-07-01 | TID: 08:55:14 | KATEGORI: Dagbok

Heej! Jag kom egentligen hem igår på eftermiddagen men var för trött för att blogga. Jag har iallafall haft en så himla bra vecka. Jag och Alva åkte dit tillsammans. Har lärt känna nya härliga människor, seglat massor och haft kul. Vi har seglat 2-kronor varje dag från morgonen till eftermiddagen. Långseglingen var roligast när vi seglade långt bort, grillade på en ö på kvällen och åkte hem på natten. Vi har bara fått våra mobilen var tredje dag i 45 minuter så jag har inte kunnat blogga eller fota så mycket, men här är några bilder iallafall.

Ikväll åker jag till Finland och stannar där i fem veckor. Kommer dock ha dator och internet. Hoppas ni får en bra dag, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?