Andra juni
DATUM: 2013-06-02 | TID: 20:40:52 | KATEGORI: Dagbok

två bilder från idag 
 
Jag är så glad just nu. Vädret är på topp, jag har inget att plugga till, har roliga saker planerade inför nästa vecka och det är nästan sommarlov. Idag på förmiddan var det stor konsert med kören. Vi var fyra olika körer, barn- ungdoms- och vuxenkörerna som sjöng ihop och det är så mäktigt med alla olika röster och stämmor. Efter det var jag och badade med min lillebror. Jag solade i några timmar och fick ganska bra med färg. Senare kom Emilia hem till mig och vi åkte och badade igen. Vattnet är faktiskt skönt när man vänjer sig! Nästa vecka är det bara tre dagar skola och på torsdag ska jag på Gröna Lund med tjejerna. Puss!

♥ SKRIVET AV Emelie

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen + ny omgång uppe :)

DATUM: 2013-06-03 | TID: 17:09:33
BLOGG/HEMSIDA: http://lifeasemelie.forme.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?