Home sweet home
DATUM: 2013-06-20 | TID: 22:11:28 | KATEGORI: Dagbok

Heej jag är hemma!! Har haft en grym vecka i Helsingfors med Anna. Kort sagt så har vi varit på Linnanmäki, Serena vattenpark, bio och shoppat lite. Vi träffas så sällan så det var jättekul! Fotade lite med kameran så ska försöka få upp ett inlägg med bilder från resan lite senare. Att flyga ensam gick bra och efter att mamma hämtat mig på Arlanda så åkte vi och hämtade min dator. Weee jag sitter nu och skriver på min nya Macbook air! Så glad!! Imorgon ska jag fira midsommar med familjen och i helgen ska jag träffa saknade kompisar innan jag på måndag åker på seglarläger. Längtar! Det var kort om allt, hoppas ni alla får en glad midsommar! Puss   
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?