Sista dagen
DATUM: 2013-06-11 | TID: 21:04:10 | KATEGORI: Dagbok

Hej bloggisen! Idag hade jag en timme skola mellan tio och elva. Vi städade bara skåpen och klassrummen och sen fick vi gå, skönt! Jag åt lunch med några kompisar och sedan åkte jag och Emilia hem till henne. Vi gjorde en massa olika saker haha, bland annat så badade vi. Jag har badat nästan varje dag de senaste dagarna, men det är ju så härligt. Och imorgon är det skolavslutning! Efter avslutningen ska jag äta och bada med några kompisar och fira att det äntligen är sommarlov. Jag har fortfarande inte riktigt kunnat ta in att jag verkligen har tio veckor av lov framför mig! Hoppas på en solig och bra sommar.
  
förlåt för mycket mobilbilder! jag ska försöka fota min skolavslutningsoutfit imorgon




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?