Barcelona & Andorra shopping
DATUM: 2013-03-04 | TID: 17:24:39 | KATEGORI: Shopping

Peplum topp - Zara
 
Vita jeans - Bershka
 
Väska - Longchamp
 
Tröja (med virkad uggla men det syns inte så bra) - Pull & Bear
 
Shorts - Zara
 
Tröja - Bershka
 
Jeansjacka - Stradivarius
 
Hej bloggisen! Här ser ni vad jag shoppade på lovet. Älskar jackan! Längtar så mycket till att det blir vår i Stockholm. Fick lite ångest när jag kom hem till -5 grader inatt. Över 20 graders skillnad till Spanien. Seriöst jag är såå trött på snön nu! Kan den inte bara smälta bort? Nu ska jag läsa lite till två prov som jag har i veckan och sen ska jag åka till tennisen. Puss

♥ SKRIVET AV Fanny

Snygga plagg!
SV: Tack detsamma :)

DATUM: 2013-03-05 | TID: 22:01:41
BLOGG/HEMSIDA: http://sskyttefanny.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?