Frågestunden - svar
DATUM: 2013-03-13 | TID: 20:38:00 | KATEGORI: Frågor & svar

Hur gammal är du??
 
 Jag är 13 och fyller 14 i juni, är alltså född 1999.
 
Säg 3 saker du ÄLSKAR!!!!!
 
 Att vara med vänner och familj, sommarlov och att sjunga. ♥

Är du kär? 
 
Nej, eller kanske.

Har du pojkvän? 
 
Nope, I'm single!

Hur långthar du gått med en kille?? :-)
 
Jag har aldrig haft något seriöst förhållande.
 
 
Favorit tv serie? :)
 
Doctor Who! Jag försökte faktiskt se på pll som alla andra, men det var inte riktigt min grej haha.
 
Haru nån rolig kompis som heter Ella? :)))) 
Förklara hur härlig hon är <3
 
Jo jag råkar faktiskt känna henne. ;) Hon är rolig, härlig och snäll.
 
Favoritbutiker?
 
Gina tricot, Bikbok, Abercrombie, Zara och många fler.
 
Favoritstad?
 
Stockholm i mitt hjärta. ♥ Men London och Barcelona är bääst.
 
Vad har du för kamera?
 
Olympus PEN Lite E-PL3
 
Favoriter i garderoben?
 
Mina nya vita jeans, a&f hoodien, peplum från Zara och Converse.
 
Varför började du blogga?
 
Hade länge velat ha en blogg och så en dag gjorde jag bara den. Tycker om att fota och skriva och ville dela med mig av det. Sen fotade jag mycket och bilderna bara låg hemma i datorn och dammade så då blir ju bloggen som ett litet fotoalbum. Det kommer bli kul att om ett år kunna titta tillbaka på vad jag gjorde idag och se bilder, tankar, stil och annat som annars skulle vara glömda för länge sen. 
 
Vilka bloggar läser du?
 
Tinkerbellas, Kenzas, palosfoto, louisehaanssons, Chloe Schutermans, vänners bloggar och några till som jag inte kommer på nu.
 
Gillar du att designa?
 
Jag är fortfarande ganska nybörjare på bloggdesign, men ja det är kul. :)
 
 Tack för alla frågor!

♥ SKRIVET AV Linn

Allt bra? :)

DATUM: 2013-03-14 | TID: 07:16:36
BLOGG/HEMSIDA: http://linnhagstedt.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?