Min dag
DATUM: 2013-03-27 | TID: 19:59:00 | KATEGORI: Dagbok

 
Idag hade jag svenskaprov och det gick väl helt okej. Efter skolan gick jag förbi biblan för att se om de hade Insurgent, andra delen av Divergent. Men såklart så var alla utlånade så fick ställa mig i kö. Den finns tydligen inte översatt till svenska vilket betyder att jag blir tvungen att läsa den på engelska. Haha får se hur det går... Men jag mååste läsa den! Nog om det. Jag kom precis hem från konserten och det gick bra. Har packat lite och fixat ett inlägg till när jag är borta. Åker ju imorgon. Kram 

♥ SKRIVET AV Celine

Veckans blogg är igång igen på bloggen! Hade varit superkul om du ville vara med :)
Kraaaam!

DATUM: 2013-03-27 | TID: 21:20:43
BLOGG/HEMSIDA: http://celinelf.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?