Påsklov!
DATUM: 2013-03-28 | TID: 15:52:00 | KATEGORI: Dagbok

Hello! Det här blir sista inlägget jag skriver på över en vecka, för snart ska jag åka till Finland. Eftermiddagen har används till att packa, duscha och fixa lite andra saker. Nu har jag påsklov, såå skönt! Vi fick sluta en timme tidigare idag, redan vid ett. Det är fem plus ute och sol. Jag hoppas att våren kommit på riktigt när jag kommer hem igen! Har tidinställt lite inlägg som kommer upp under veckan så att det inte kommer eka helt tomt här på bloggen. Annars får jag väl bara önska ett grymt påsklov till alla som har det (och en bra vecka till er som inte har) så hörs vi igen nästa söndag. Puss! 
 

♥ SKRIVET AV Filippa

Hoppas du får en bra påsk!

DATUM: 2013-03-28 | TID: 18:35:49
BLOGG/HEMSIDA: http://modernsparks.blogg.se/
♥ SKRIVET AV benedit ♥

fin bild!

sv; vet inte om jag redan har svarat på den här kommentaren, isåfall ber jag om ursäkt!
jag har lov nu hihi, du med? :) på lovet ska jag träffa vänner och sånt, själv? :)
kram

DATUM: 2013-03-28 | TID: 18:48:26
BLOGG/HEMSIDA: http://moufieeh.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?