20 sanningar om mig
DATUM: 2013-05-21 | TID: 16:08:35 | KATEGORI: Frågor & svar

Jag är vänsterhänt.
 
När jag var liten skrev jag spegelvänt.
 
Jag har aldrig tappat bort eller glömt min skåpnyckel i skolan.
 
Jag hatar att spela piano men måste ta lektioner...
 
Jag har nästan alltid samma vita pärlörhängen på mig.
 
När jag gick i ettan var jag en pojkflicka och vägrade klänningar och sånt tillsammans med en kompis haha.
 
 Det ligger alltid en massa kläder på mitt bord. (Nu också...)
 
Jag kan segla.
 
Jag har aldrig gillat jordgubbar men nu tycker jag att vissa är ganska goda.
 
Jag kan prata svenska, finska, engelska och lite franska.
 
Jag har väldigt rörliga ögonbryn så kan vicka på dem en och en och sånt haha.
 
Jag delar på denna datorn (som jag bloggar ifrån och har bilder på) med min lillebror och vi bråkar alltid om vem som ska ha den.
 
För ett år sedan hade jag aldrig ätit ben&jerrys och nu har jag smakat nästan alla smaker som finns i Sverige.
 
Jag kan prova måånga olika outfits på morgonen innan jag bestämmer mig.
 
Jag är mer morgonmänniska än kvällsmänniska. Jag kan inte sova längre än 10!
 
Jag började fota när jag fick min första mobil men blev mer intresserad förra sommaren då jag fick min kamera.
 
Mina favoritämnen är musik, hemkunskap och jumpa.
 
Jag måste alltid ta bild ifall jag köper eller gör mat, hehe.
 
Jag är bra på att spara pengar.
 
Jag blir otålig av att inte göra någonting en ledig dag. Tycker att det bara är tråkigt att sitta i en soffa och inte göra nåt.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?