21 days
DATUM: 2013-05-23 | TID: 15:11:52 | KATEGORI: Dagbok

 
Hej och förlåt för min dåliga bloggning! Jag kom hem alldeles nyss efter en lite annorlunda dag. Både första och sista lektionen var inställda så det blev sovmorgon och sluta tidigt. Efter skolan köpte jag en frapino från Espresso House. Dom har ju börjat med starbucks-liknande drickor så det var gott. Igår hade jag uppvisning med kören och vi hade en musikal. Det gick väl bra, och imorgon får jag gå tidigare från skolan för då ska vi till Göteborg. Vi stannar där över helgen och jag kommer hem på söndag. Vi ska uppträda där och gå på liseberg och sånt. Nu är förresten alla prov över och de sista 21 dagarna innan sommarlovet får ta och gå snabbt! Längtar!
 
Choklad frapino 

♥ SKRIVET AV Lisa

Åhh den är sjukt god !

DATUM: 2013-05-31 | TID: 20:49:10
BLOGG/HEMSIDA: http://lisabengtsson.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?