Don't care what people think because people don't think
DATUM: 2013-05-29 | TID: 21:22:45 | KATEGORI: Foto

 
Hello! Dessa bilder knäppte jag igår på morgonen men hade inte tid att lägga upp dom igår så det fick bli nu. Har ni haft en bra onsdag? Det har jag, för efter skolan hade jag kör och sen kom jag hem och åt innan jag åkte till Emilia. Hon fyller år på lördag så då ska jag fira henne med några andra tjejer. Det kommer nog bli kul! Imorgon ska vi (vad jag har förstått) bada ute på jumpan. Fatta vad kallt! Jag tänker bada lite för jag har fortfarande inte gjort första doppet och det är juni snart! Får iallafall ha min nya bikini. Puss

♥ SKRIVET AV Sofie - Ska snart iväg till Sydafrika för att arbeta med kattdjur!

så fina!

DATUM: 2013-05-31 | TID: 22:09:05
BLOGG/HEMSIDA: http://www.highvoltage.blogg.se
♥ SKRIVET AV Felicia

Fina bilder :)

DATUM: 2013-06-01 | TID: 09:43:09
BLOGG/HEMSIDA: http://keyi.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?