Första doppet
DATUM: 2013-05-30 | TID: 19:06:40 | KATEGORI: Dagbok

bild1: köpte en superfin sjal på ginatricot // bild2: första doppet! // bild3: fika på espresso house, ny favorit! // bild4: dagens, hade klänning
  
Hej! Bilderna sammanfattar min dag ganska bra. Jag har äntligen första doppet avklarat. Så sjukt kallt men när man vande sig så var det faktiskt helt okej. (Läs: iskallt) Efter skolan gick jag till espresso house med Natalie, Aava och Pinja och köpte frapino. Vi hade kuponger så att man fick två till priset av en så det var bra. Jag hann även in en sväng på gina tricot för att köpa en sjal. Älskar den! Ni ska få bättre bilder på den imorgon. Sedan jag kom hem har jag bara legat och kollat på en ny serie med mamma. Idag är det exakt två veckor till sommarlov och imorgon är det fredag, woop!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?