Hon har blommor i sitt hår
DATUM: 2013-05-17 | TID: 19:17:46 | KATEGORI: Dagbok

Random bilder från idag. Träden på skolgården blommar, så fina!
 
Heej! Så himla skönt med fredag. Idag fyllde Pinja och Lisa år så vi sjöng för dom och firade lite, grattis! Sen efter skolan gick vi och köpte vattenballonger till imorgon. Vi ska ha vattenkrig, picknick och jag tänker kanske bada om jag vågar haha. Det kommer bli jättekul! Iallafall så gick vi till parken och jag och Aava satt och sjöng och lärde oss eratot till Call your girlfriend. Det gick väl sådär men tillslut så funkade det faktiskt! Jag kom nyss hem från pianot och snart ska jag äta middag: grillade hamburgare! Mums. Hoppas alla får en bra start på helgen, puss 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?