Pink
DATUM: 2013-05-27 | TID: 16:34:00 | KATEGORI: Shopping

bikini från cubus
 
Denna bikinin köpte jag i Göteborg. Har tänkt köpa den länge och jag hade så himla tur, för det var den sista överdelen som fanns kvar och det var min storlek! Plus att den var på rea så jag fick båda till priset av en del. Jag kom hem igår kväll efter en dag med konsert och shopping. Hade en riktigt bra helg!
 
Idag var jag jättetrött hela dagen. Vi var på nån konsert med skolan så vi fick iallafall sluta tidigare. Jag stannade på stan en liten stund med några kompisar och gick runt och kollade lite i gallerian. Jag kom hem för en liten stund sen för att äta och sen åka till sista tennisträningen denna termin. Kommer sakna tennisen men förhoppningsvis kommer jag gå på läger i sommar och i höst vill jag börja träna flera gånger i veckan. Förlåt för min dåliga bloggning, men nu ska jag försöka komma igång igen. Puss! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?