En lista
DATUM: 2013-11-27 | TID: 22:05:45 | KATEGORI: Frågor o svar

Vad har du på dig?
 Mjukisar, en långärmad mörkblå tröja och gosiga strumpor!

Hur mår du?
 Jag mår helt okej, varken bra eller dåligt.

Vad önskar du just nu?
 Att en sak inte skulle hända men att det blev jul snart, så mys.

Vad ska du göra imorgon? Jag har skola hela dagen och efter skolan ska jag vara med Natalie och vi ska sälja toapapper för att samla pengar till klassen haha!

Vad skrattade du senast åt? Min lillebror haha. 

När grät du senast? Minns inte riktigt, tror det var förra veckan.

Senaste köp? En julklapp.

Senast sedda film? Catching fire på bio i söndags, bästa nånsin!!

Vem var den senaste som ringde dig? Emilia

Senast 3 inkomna sms? 

- För min mamma sa att hon kan skjutsa mig imorn och lämna mina saker (på kvällen)

- :O

- Haha tog sudd woop woop ;)

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?-  Ditt sms hamnar på min lista på bloggen haha xD

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Dedu

Vart vill du åka just nu? London eller New York och shoppa, eller ett varmt land! Eller en skidsemseter haha!

Nästa planerade resa? Inget planerat, men vi har pratat om en skidresa med familjen.

Dagens känsla Glad för det mesta!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Både ja och nej. Man kan ju gilla nåns utseende när man direkt ser den, och sedan klicka. Men nån kanske är jättesnygg och visar sig vara helt fel när man lär känna den. Tveksamt!

En maträtt du inte äter? Jag äter det mesta, kommer inte på nåt jag inte gillar just nu.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?