Jag vill se världen
DATUM: 2013-11-02 | TID: 08:11:24 | KATEGORI: Tankar o åsikter

 
Jag vill resa, se världen. Det finns så mycket jag vill göra, se. Nästa sommar ska jag konfirmera mig på Kreta vilket jag hoppas kommer bli sjukt kul. I början av sommaren ska jag också till Italien med kören. 2015 vill jag åka på språkresa, antagligen till England. Tänk att bo där i ungefär en månad och lära sig språket och ha kul. En dröm skulle vara att efter skolan ta ett sabbatsår innan jag börjar jobba och resa iväg för att se världen. Min mamma gjorde det och det verkar helt fantastiskt! En sak jag vill göra innan jag dör är att dyka med tuber bland koraller och fiskar. Har alltid älskat att bada och dyka så det skulle vara helt underbart. Brukar läsa bloggar av folk som åker iväg till ett annat land för att plugga eller resa runt jorden. Tänk att plugga på high school ett år i USA eller vara aupair i Paris. Min gudmor gjorde båda. Ååh drömmen! Att se en helt ny kultur och lära känna nytt folk, skaffa minnen för livet.

♥ SKRIVET AV Alva <3

Åh, vi måste resa tillsammans! <3

Svar: Jaaa absolut! Och vi måste ses snart, saknar dig! <3
Ellinors foto

DATUM: 2013-11-08 | TID: 17:52:54



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?