Nothing special
DATUM: 2013-11-05 | TID: 21:47:23 | KATEGORI: Dagbok

Hej bloggisen! Förlååt för min usla uppdatering! Jag var för trött för att sitta framför datorn igår för hade vaknat tidigt på färjan, åkt hem och bytt om och sen stressat till skolan. Hade sedan tennis på kvällen som gick halvbra för jag var så trött haha... Idag hade jag so-prov som kändes bra och nyss kom jag från träningen (som gick bättre idag). Har matteprov imorgon så wish me luck! Har inget intressantare att berätta än om alla dessa prov och träningar, men det händer inte så mycket mer just nu. I helgen hade jag och några vänner iallafall tänkt åka och bada och nästa vecka är praoveckan! Det ser jag fram emot så hoppas det blir bra. Nu ska jag sova, är sjukt trött och känner att jag skulle kunna somna är framför datorn haha. Oj vilket långt inlägg! Aja puss på er, vi hörs imorgon!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?