Outfit
DATUM: 2013-11-07 | TID: 20:15:42 | KATEGORI: Mode o skönhet

cozyyyy
 
Hej bloggisen! Första pluggfria kvällen på länge, ni anar inte hur skönt. Imorse var jag sjukt trött. Tog mig upp iallafall och hade en ganska tråkig dag. Torsdagar är de längsta dagarna i veckan, segt. Efter skolan var jag stund med Aava och Pinja. Imorgon är också sista skoldagen innan praoveckan!
 
Outfiten här ovanför tycker jag är så mysig! Älskar ju ugg's, men har fastnat för färgglada lite extra just nu. Tycker verkligen det är fint att lysa upp en basic outfit med färgglada skor. Sen pälsjackor kan vara snyggt om man matchar rätt. Den på bilden kostar över 46 000 kronor, så fakepäls är bättre för både djuren och plånkan haha. Vad tycker ni? Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?