Sanningar
DATUM: 2013-11-06 | TID: 20:42:26 | KATEGORI: Dagbok

Jag har redan börjat skriva upp vad jag önskar mig i julklapp.
 
Jag älskar julen! Speciellt lucia, luciakonserterna är mysigast. Vi började öva till lucia idag och jag bara äälskar det haha!
 
Jag stör mig på att allt är så mainstream fast jag själv har många saker som andra har. Menar att varannan människa har converse eller uggs, hollistertröja osv.
 
Har alltid perioder när jag lyssnar på något speciellt band mycket. Bastille är det band jag lyssnar på mest just nu.
 
Vi såg skräckfilm på franskan idag och sen när jag skulle gå hem i mörkret... haha ja var lagom rädd.
 
Jag har aldrig färgat håret men vill slinga mitt hår ljusare i vinter. För det blir så mörkt på vintern. :(
 
Hatar när man skriver på kik och det bara står R, man känner sig så dissad. Eller när man skriver med nån som inte använder smileysar så känns det som att chatta med en robot.
 
Dom här sanningarna var ganska onödiga haha.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?