This is the rhythm of my life
DATUM: 2013-11-24 | TID: 13:42:38 | KATEGORI: Outfits

tröja från ginatricot // linne (under) från zara // kenza skinnjacka // halsduk från zara // drdenim jeans // ugg's
 
Hejhej! Såhär går jag klädd idag, för idag ska jag gå och se Catching Fireeee!! OM jag har längtat? Har läst böckerna två gånger och såg första filmen på bio och har väntat sedan dess. Äntligen!! Så taggad! Ska träffa tjejerna om en stund och sen åka till bion. Hoppas den är bra! Igår på kvällen var jag med Emilia en stund och efter det var det 50årsjubileum för Doctor Who. Sjuukt vad bra det var också! Haha det känns som att jag pratar om hur bra olika filmer är i det här inlägget. Det var iallafall gryymt och en kul grej var att One Direction var med på firandet efteråt! Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?