Torsdag
DATUM: 2013-11-28 | TID: 21:58:59 | KATEGORI: Dagbok

 
Hejhej! Det syns inte på bilderna så bra men jag har två sår under ögat och på kinden. Fråga min inte hur jag lyckades haha... Ja är inte så vacker nu men får hoppas att det läker fort. Min bloggning just nu suger och jag säger redan nu att det antagligen inte kommer bli nån bloggning under helgen. Sorry men bloggen får lida lite nu. Jag tar en liten paus i några dagar och kommer tillbaka nån gång nästa vecka! Idag efter skolan så var jag med Natalie och vi köpte lussebullar och julmust och fikade. Julstämningen börjar komma. Sedan åkte vi hem till mig och skulle sälja toapapper till klasskassan... Alltså hahah förlåt men vem vill köpa toapapper? Vi gick runt och försökte sälja i två timmar men det var bara en som köpte, av Natalie. Haha så det var ganska misslyckat. Vi försökte iallafall! Imorgon ska vi till kyrkan och fira advent med skolan. Sedan på kvällen ska vi sova över med kören. På lördag morgon åker jag och Aava från kören till skolan där det kommer vara julmarknad. Älskar julmarknaden! Det är så mysigt och kuuul. Sen på söndag har jag först konfa hela dagen och senare har vi adventskonsert med kören. Hoppas ni får en bra helg så hörs vi senare! Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?