Höst
DATUM: 2013-10-06 | TID: 10:26:00 | KATEGORI: Foto

 
Godmorgon! Jag vaknade för några timmar sedan men har inte tagit mig ur sängen än. Så skönt att bara få ligga kvar och inte ha några måsten att kliva upp till, känns som att det var evigheter sen. De två bilderna i inlägget tog jag igår och jag vet inte om vi skulle dit igen idag. Förresten så har jag inte sagt hur det gick på tennismatcherna igår. Jag vann min första match 7-1 och förlorade den andra, men jag är jättenöjd! Har ju aldrig spelat match förr, så är glad över en vinst iallafall. Nu ska jag äta frukost, puss!

♥ SKRIVET AV felicia

sv: hehe ja :)

fina bilder!

DATUM: 2013-10-06 | TID: 12:11:08
BLOGG/HEMSIDA: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?