Idag och igår genom mobilen
DATUM: 2013-10-27 | TID: 17:48:01 | KATEGORI: Dagbok

 
Hejhej! Min helg har varit så bra. Den har spenderats med fem goa tjejer. Vi firade halloween hemma hos mig och sov över från igår till idag. Alla var utklädda och vi åt middag, såg på skräckfilm, pysslade och pratade. Ni ser min sminkning och blodiga klänning i collaget haha! Idag åt vi våffelbrunch och sedan stannade Lisa och Aava hos mig. Vi tog en promenad och gick spontant hem till Emilia för att överraska henne och säga lycka till på konståkningstävlingen hon hade idag. Ikväll eller imorgon har jag inga planer alls, men är jättetrött pga lite sömn inatt så ska nog lägga mig tidigt. På tisdag åker jag till Finland och kommer hem först måndag morgon. Kommer nog inte ha internet där så bloggen kommer stå tom om jag inte tidinställer inlägg. Vi får se hur det blir. Har kamerabilder också som kanske kommer upp senare. Men vi hörs senare, puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?