Senaste ur mobilen
DATUM: 2013-10-19 | TID: 22:25:00 | KATEGORI: Dagbok

väldigt sned egobild // fin solnedgång förra veckan
 
såååå sant! // jag och aava idag på kören
 
en till egobild // höstigt
 
Hejhej! Här är lite bilder ur min mobil från de senaste dagarna. Idag på morgonen hade vi körövning tidigt. Jag och Aava var där och sjöng och mitt i åkte jag till min sånglektion och sedan kom jag tillbaka till kören. Vi ska ha en konsert imorgon som vi övar till och det gick bra. Efteråt gick jag och Aava hem till mig och bakade kladdkaka och såg på film. Sedan har jag pluggat mest hela eftermiddagen. Efter maten kom Emilia förbi och vi åkte hem till henne. Jag var där några timmar och vi gjorde en video haha. Nyss såg jag ett avsnitt av en serie med familjen och snart ska jag sovaa. Imorgon är det kör igen och sen har vi konsert. Hoppas ni har haft en bra lördag, puss! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?