Throwback thursday
DATUM: 2013-10-10 | TID: 20:40:00 | KATEGORI: Dagbok

 
Här är två bilder som är tagna för ganska exakt ett år sedan. Hade nyligen fått min kamera och kunde knappt använda den. Fotade alltid på auto hehe. Det är lite kul att kolla tillbaka och se att man utvecklas. När jag tänker tillbaka på året som gått så har jag faktiskt förändrats. Mest växt som person och fått mer skinn på näsan. Jag har lärt mig ta mer ansvar i och med att jag börjat på högstadiet. Har lärt mig både bra och dåliga saker om människor runt om mig  och fått uppleva så mycket roligt men också tråkiga saker. Kommit närmare flera vänner och förlorat några. Tänk vad mycket som kan ändras på ett år. Då hade jag precis börjat sjuan och hade hela tre år av högstadiet framför mig. Nu har snart halva tiden gått. Men alla underbara minnen jag fått det senaste året. Tack till alla er som gör mina dagar, ni är guld värda! 
 
Hoppas ni orkade läsa mitt djupa inlägg haha. Tänkte berätta lite om min dag iallafall. Vi hade engelskaprov som jag hoppas gick bra, det kändes väl helt okej. Efter skolan var jag med Aava och Nata en stund. Imorgon är det fredag! Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?