Trött
DATUM: 2013-10-13 | TID: 17:03:24 | KATEGORI: Dagbok

gjorde en bakrundsbild till datorn med lite bilder jag gillar från weheartit (och en är min) 
 
Idag har jag varit hela dagen från halv elva till fyra på konfaträff. Det var lite stelt, men jag lärde känna några iallafall så gruppen verkar bra. Jag ska åka till Kreta på konfaläger nästa sommar. Taggad! Snart ska jag gå en promenad med Emilia. Känner mig jättetrött efter en ganska stressig helg, så ikväll ska jag bara vila och plugga lite. Imorgon har vi friluftsdag med skolan vilket betyder lite sovmorgon och att vi slutar redan vid ett. Vi ska typ gå i en skog haha, men det är bättre än att ha lektioner. Hoppas ni haft en bra helg, puss!

♥ SKRIVET AV Astrid Persson

Tog ett tag men jag hitta den! hahaha!

/astrid från konfagruppen

DATUM: 2013-10-13 | TID: 17:54:58
BLOGG/HEMSIDA: http://astridpersson.bloggplatsen.se
♥ SKRIVET AV Matilda

Jätte fin blogg 👍❤️

DATUM: 2013-10-13 | TID: 19:02:44
BLOGG/HEMSIDA: http://matildastaafs.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?